Redovna cijena:
Akcijska cijena:
Ucitavanje...

Vaš web preglednik nažalost ne podržava prikazivanje moderhih web sadržaja.
Molimo Vas da instalirate neki od modernih web preglednika:

Unaprijed Vam se zahvaljujemo i nadamo da ćete uživati u novim akcijama!


Ustedite.ba

ustedite.ba
Vaše omiljeno mjesto prije odlaska u kupovinu!

Vase omiljeno mjesto prije odlaska u kupovinu!

Opcije pretrage:

Kategorija:

Filteri:

Cijena (KM):

Kompanije:

SVE KOMPANIJE

    Sortiranje:

    po svježini:


    po cijeni:


    po uštedi:


    prema isteku akcije:



    Zdrava hrana za Vaš mozak

    Ono smo što jedemo, doslovno. Naše prehrambene navike diktiraju kako ćemo se osjećati i kako će nam mozak raditi. Nakon što pojedemo 3 krofne za doručak osjećat ćemo se letargično i umorno. No, ako pojedemo šumsko voće, žitarice i orahe osjećat ćemo se poletno i energično.

    U nastavku donosimo savjete kako pomoću hrane potaknuti rad mozga.

    Za mozak je bitan unos dovoljne količine vode

    80% mozga čini voda. Čak i mala dehidracija uzrokovat će lučenje hormona stresa, a dugotrajnija dehidracija može oštetiti mozak.

    Zato treba unositi 2 litre vode dnevno u tijelo, a ako se puno znojite (posebno po ljeti) treba i više. Ako birate između obične vode i sokova s umjetnim sladilima uvijek izaberite vodu!

    Ako želite dodati okus vodi možete nacijediti limun ili naranču, bitno je da to bude prirodno, jer sokovi iz trgovina uglavnom sadrže aditive koji nisu poželjni.

    Ograničite unos kalorija

    Istraživanja i na životinjama i na ljudima nepogrešivo su pokazala da u načelu vrijedi pravilo “Jedi manje, živi dulje”. Naravno da bismo svi mi više voljeli da vrijedi obratno, da možemo jesti puno i da je to zdravo. No, istraživanja ne lažu.

    Zdrava hrana za mozak

    Treba unositi manje od 1 800 kalorija dnevno. Dobitna kombinacija je jesti malo, ali cjelovito i zdravo, jer jesti malo ne smije značiti da ne unosimo neki od nutrijenata koji nam je potreban. Mi moramo dobiti sve važne nutrijente pa je bitno pametno birati hranu.

    Naučite razlikovati dobre i loše masti te uzimajte što više dobrih masti

    Važno je da konzumirate puno orašastih plodova jer oni sadrže omega-3 kiseline.

    Uzimajte hranu bogatu antioksidansima

    Antioksidansi dobiveni iz voća i povrća služe kao čistači vašeg mozga jer ga oslobađaju od nakupljenih slobodnih radikala. Saznanja o važnosti antioksidansa počela su izlaziti na vidjelo tek u novijoj povijesti, pa ljudi još uvijek često ne znaju da je potrebno voditi računa o antioksidansima.

    Vitamin C i beta-karoten ćemo posebno izdvojiti jer su to sastojci koji su najaktivniji kao antioksidansi. Odlični izvori vitamina C su rajčica, citrusi (naranča, limun, grejpfrut), zeleno povrće.

    Uz navedene izvore vitamina C, postoje i druga voća i povrća od izuzetnog značaja po pitanju antioksidansa, a to su:

    Šumsko voće kao što su borovnice, maline, kupine, jagode,.

    Avokado

    Brokula

    Crvena paprika

    Zlatno pravilo je jesti raznobojno voće i povrće kako bismo osigurali unos raznovrsnih nutrijenata.

    Doručak – najvažniji obrok u danu

    Svaki put, koliko god da je dug, započinje prvim korakom. Isto tako svaki dan započinje doručkom. Ručak i večeru možda morate obavljati u žurbi, usred nagomilanog posla i ne stignete paziti na zdravu prehranu, ali za doručak nemate izgovor.

    Zdrava hrana za bolji rad mozga

    Evo našeg prijedloga zdravog doručka, nazvali smo ga Šumski doručak:

    U posudu s mlijekom (kravljim ili soja) stavite šumskog voća (šumsko voće naći ćete u zamrznutom pakiranju u skoro svakoj trgovini). Zagrijte kako bi se šumsko voće odledilo.

    Dodajte žitarice (čiste žitarice bez ikakvih dodataka, i njih ima u svakoj trgovini). Dodajte orašaste plodove, tu možete kombinirati orahe, bademe, indijske i brazilske oraščiće. Dodajte sjemenke lana ili kašiku lanenog ulja. I za kraj, kašika meda.