Redovna cijena:
Akcijska cijena:
Ucitavanje...

Vaš web preglednik nažalost ne podržava prikazivanje moderhih web sadržaja.
Molimo Vas da instalirate neki od modernih web preglednika:

Unaprijed Vam se zahvaljujemo i nadamo da ćete uživati u novim akcijama!


Ustedite.ba

ustedite.ba
Vaše omiljeno mjesto prije odlaska u kupovinu!

Vase omiljeno mjesto prije odlaska u kupovinu!

Opcije pretrage:

Kategorija:

Filteri:

Cijena (KM):

Kompanije:

SVE KOMPANIJE

    Sortiranje:

    po svježini:


    po cijeni:


    po uštedi:


    prema isteku akcije:



    Grickajte i mršavite

    Do manjeg opsega u struku za samo par minuta? Teško moguće, osim u reklami sredstava za mršavljenje.

    No, ako želite manje kilograma, a više zdravlja i samopouzdanja i spremni ste promijeniti prehrambene navike da bi ostavili taj cilj, ovo je popis namirnica koje vam u tome mogu pomoći.


    1. Jabuka

    Idealna zamjena za slatkiše kada vas uhvati želja za desertom. Bogata je dijetalnim vlaknima, koji će vas zašititi, poboljšati probavu i stabilizirati crijevnu floru. Ima diuretski učinak i oslobodit će vas viška tekućine u tijelu.


    2. Grejp

    Pola grejpa koje ćete pojesti za doručak ili pola sata prije obroka pomoći će vam u osjećaju sitosti i spriječiti prejedanje. Grejp je poznat po bogatstvu vitamina C i kao snažan aktivator metabolizma koji potiče razgradnju masnoća u tijelu.


    3. Crni papar

    Zahvaljujući piperinu, svom aktivnom sastojku, crni papar nalazi se visoko na popisu namirnica koje ubrzavaju sagorijevanje masnih jastučića. Ne samo to - na testovima je pokazao i da uspješno sprječava već i samo stvaranje neželjenih masnih stanica u tijelu.


    4. Cejlonski cimet

    Osim što štiti od upala, cejlonski cimet poznat je i kao sredstvo koje pomaže ublažiti apetit i produžiti osjećaj sitosti. Smanjuje razinu šećera u krvi pa je pogodan i za dijabetičare koji žele izgubiti suvišne kilograme. Svakako ga uključite u pripremu čajeva i obroka.


    5. Zeleni čaj

    Ova biljka poznata je po tome što će vaš metabolizam ubaciti “u petu brzinu”. Uz njegovu pomoć, organizam brže topi masnoće, rješava se toksina i otpadnih tvari, štiteći pritom srce i krvne žile.


    6. Borovnica

    Ukusne bobice niskog glikemijskog indeksa pravo su bogatstvo nutrijenata. Na poseban način djeluju na obradu šećera za energetske potrebe tijela i smanjuju holesterol pa ih možete konzumirati bez brojanja porcija.


    7. Bademi

    Orašasta poslastica puna proteina i vlakana neka vam uvijek bude pri ruci, osobito ako želite stati u manji konfekcijski broj. Bit ćete dugo siti, uz njihovu pomoć. Dokazano tope naslage u abdominalnom području. Jedete li ih sirove svaki dan, studije pokazuju da ćete s njima mršavljenje ubrzati za čak - 62 posto!


    8. Čili – ljuta papričica

    Osim što smanjuje apetit, ljuta papričica čili zadužena je za termogenezu – stvaranje topline u organizmu. Ona zahtjeva potrošnju dodatnih kalorija, što rezultira gubitkom masnih naslaga, a pritom, pokazuju studije, stimulira cijeli probavni sustav i štiti od čira na želucu.


    9. Leća i mahunarke

    Mahunarke, među kojima je i leća, izvrsna su skupina namirnica za mršavljenje. Obiluju vlaknima, a imaju vrlo malo kalorija. Istraživanja dokazuju da osobe koje redovno konzumiraju mahunarke imaju uži struk i nižu tjelesnu težinu te da su zaslužne za – ravan trbuh.


    10. Špinat i zeleno povrće

    Zeleno lisnato povrće neizostavni je dio jelovnika za gubitak kilograma. Bogato je vitaminima, među kojima su A i C, mineralima, osobito željezom i kalcijem te sadrži malo kalorija. Osjećaj sitosti također je jedan od njegovih prednosti, uz to što pomaže probavi i izlučivanju otpadnih tvari i toksina iz organizma.