Sniženje Garnier Color Naturals!
” Žena koja mijenja boju svoje kose počinje da mijenja svoj život.”
Jeste li spremne za promjene?
GARNIER Color Naturals – 4,65 KM!
Kremasta formula prodire duboko u vlas i ispunjava je bogatom bojom.
Rezultat je postojana i intenzivna boja dok je kosa predivna, svilenkasta i sjajna.
100% prekriva sijede.
Požurite u najbliži cm cosmetic market.
Aktuelna sniženja pogledajte OVDJE! Najnovija sniženja pogledajte OVDJE!
Ako vam se svidja podijelite sa svojim prijateljima!
Ne želite propustiti super akcije? Priključite se našoj viber zajednici! ⇓⇓
O kompaniji cm cosmetic market
U vremenu kada je Bosna i Hercegovina doživljavala pravi procvat gospodarstva. Njeno tržište trebalo osvježiti sa novom ponudom proizvoda, usluga i robnih marki, dogodio se upravo cm-cosmetic market d.o.o.
Lokacija kompanija
Sjedište firme, osnovane 30.10.2003. godine, smješteno je u Poslovnom centru 96 u Vitezu. Ideja cm-ovih vlasnika i osnivača bila je, u maloprodaji ponuditi svojim kupcima i klijentima nemali broj proizvoda . Ljepote, zdravlja, baby kozmetike, parfema, njege tijela, kose, lica, nogu i ruku, te kućne higijene.
No ono što je obilježilo tendenciju rasta i napredovanja cm-a, zasigurno jest briga o ljepoti žena prvenstveno, ali i muškaraca.
Odabrano za Vas
Već dugi niz godina, cm je vlasnik prepoznatljivog slogana “Odabrano za Vas”. Slogan govori o želji i izboru samih kupaca kojima je kod kupovine puno toga važno ali na prva dva mjesta stavljaju cijenu i kvalitetu. Primarna ciljna skupina su žene. Dobna skupina od 25 do 35 godina života, koje imaju naviku uljepšavanja i svakodnevne njege.
Povezivanje sa kupcima, ostvareno je kod osmišljavanja ali i realizaciju programa lojalnosti “cm club card”. Kupci sakupljajući bodove ostvaruju niz pogodnosti na kraju svake kalendarske godine. cm je prepoznatljiv na tržištu i po projektu “cm frizer exclusive”. Ponuđeni su visoko profesionalni proizvodi za sve frizere profesionalce. Članovi ovoga kluba mogu postati samo registrirani frizerski saloni u BiH.
Cm nastoji redovitim akcijskim sniženjima udovoljiti svim željama i očekivanjima kupaca. O istima informirani i obaviješteni su kroz projekte: “cm Akcijski katalog”, i “cm Magazin”.
Pojavom novih medija, prvenstveno interneta, ukazao se prostor za dodatne reklamne aktivnosti koje su danas dostupne svima. U svako vrijeme i na svakom mjestu. Tako svi oni koji žele vidjeti i doznati nešto više o radu cm-a te biti interaktivni, uz web stranicu, mogu posjetiti, instagram i facebook fun page cm. Putem mobilne aplikacije stižu sve važne obavijesti o aktivnostima u cm-u.
Za tržišni uspjeh cm-a zaslužno je vrijedno vodstvo, menadžeri i uposlenici ali najviše kupci. Bez kupaca cm ne bi bio na sadašnjoj poziciji. To je dodatna motivacija, da unatoč svim poteškoćama današnjeg vremena i težine života u zemlji kao što je Bosna i Hercegovina, cm ide naprijed. Još bolji, još uspješniji i još kvalitetniji.
Leave a Reply
You must be logged in to post a comment.